donderdag 5 oktober 2017

Confetti op Tafel - Tinaweekend


Las jij vroeger ook de Tina? Ik wel!
In het weekend van 23 september was er weer een Tinaweekend in Duinrell.

En Confetti op Tafel was erbij. Om knutselworkshops te verzorgen. Geweldig toch?
Met de caravan ging ik op pad naar het Tinaweekend.
Mijn man, dochter en een vriendinnetje van haar gingen gezellig met me mee.
We kwamen aan op vrijdagavond en na de caravan te hebben geïnstalleerd, maakten we even een rondje door het park. We brachten gelijk wat knutselspullen naar de workshoptent.

Zaterdag was de eerste dag van het Tinaweekend en het was meteen goed druk.
Om negen uur stond er al een rij bij de inschrijvingen voor de workshops; met Confetti op Tafel startten we om half elf met de eerste workshop. Tien enthousiaste Tina-meiden schoven aan om met 3D-verf aan de slag te gaan. Na mijn instructie gingen ze met plezier aan de slag en
na een half uur gingen de meiden trots weg met hun eigen hartendoosje. Ik had verschillende afbeeldingen mee, en natuurlijk ook van bekende figuren uit de Tina.
Zo ging het de hele dag door. Acht groepen van tien meiden die een hartendoosje kwamen beschilderen. Het was hard werken, maar met een big smile op mijn gezicht. Ik word hier namelijk zo blij van!

Er waren natuurlijk ook teleurgestelde kinderen en ouders, omdat er niet genoeg workshopplekken waren. Het liefst had ik alle meiden zien knutselen. Maar de fijne reacties op mijn workshop deden mij goed.
Na het opruimen en voorbereiden voor de volgende dag, gingen we naar de caravan. Even de voetjes omhoog. Mijn dochter stelde voor een verfrissende duik in het Tikibad te nemen en dat deden we ook. Lekker ontspannen en genieten. Heerlijk!
Zondag was de tweede dag en na een goed ontbijt gingen we er weer tegenaan.
Weer kwamen er acht groepen van tien meiden een hartendoosje beschilderen.
Al klopt dat niet helemaal, want er zat op deze dag een stoere kerel tussen de meiden! Hoe leuk is dat! En hij genoot net als de Tina-meiden volop van het knutselen!

Aan het einde van de dag – ik was net zo blij als de eerste dag – moesten we nog even opruimen en gingen we naar huis. De maandag had ik nodig om na te genieten en goed bij te komen. 
Wauw, wat was dit gaaf zeg! Ik heb zo genoten van alle vrolijke gezichten! De trotse gezichten als het schilderen met 3D-verf was gelukt. En de waardering van de Tina-meiden wanneer ik hen hielp als het even niet lukte. Het was voor mij een super mooie ervaring! 
Enne… hoe leuk is het als je dan nog gevraagd wordt of je volgend jaar met Confetti op Tafel weer knutselworkshops wilt verzorgen! Die kans is zeker aanwezig….

Creatieve Groet,
Annie 
 www.confettioptafel.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten